strict warning: Declaration of views_plugin_style_default::options() should be compatible with views_object::options() in /usr/www/users/psigca/sites/all/modules/views/plugins/ on line 24.
Thursday, December 05, 2013

Interview with Alessandro Russo one of the PSI-EPSU delegation to Greece and T. Andreadis Huffington Post


Tuesday, November 12, 2013

Public Services International - the PSI - organized an international workshop of labour communicators in Athens, November 4 to 8, 2013. A RadioLabour report featuring two of the participants: Courtney Rose Dantus from the Service Employees International Union in the United States and Richard Simcox of the Public and Commercial Services union in the UK.

Tuesday, November 12, 2013

In the early hours of Thursday November 7, 2013, riot police in Athens evicted 50 media workers who were occupying the headquarters of the national radio and TV broadcaster. The workers were protesting the closure of the service and the firing of 2,600 workers.

Thursday, November 07, 2013

Thousands of demonstrators gathered outside the shut-down ERT public broadcast centre this evening after riot police raided the building in the early hours.

The centre in a northern suburb of Athens had been occupied by media workers since the government closed it down in June, and they continued to broadcast programmes round the clock.

Wednesday, November 06, 2013

The failure of the privatisation of water in the UK is being held up as a model of what not to do by a new campaign in Greece.

Bringing together law and economic experts with campaign specialists and graphic designers, Save Greek Water aims to stop the privatisation currently being demanded as part of the IMF bail-out agreement.

Wednesday, November 06, 2013

Volunteer midwife Marina Kechagla describes why she works here.

Tuesday, November 05, 2013

Journalists occupying the ERT broadcast centre continue to enjoy public support and say a political solution is necessary to resolve their dispute.

The Greek government shut down the decades-old public broadcaster in June and is ignoring a supreme court ruling that declared the move unconstitutional.